طلبهای که از آتشِ عشقِ منبر و محراب، فراتر رفت و بر فراز مدیریت کلانِ تبلیغ کشور ایستاد. او که دهههاست خود در میدانِ خطابه و تربیتِ گویندگانِ نسل نو در موسسه امیربیان میدرخشد، امروز در قامت «مدیر اداره کل امور مبلغین و مساجد سازمان تبلیغات اسلامی»، نقشهی راه تبلیغ را ترسیم میکند. از شاگردی استادانی چون پناهیان و ماندگاری تا مدیریتِ جریانهای تبلیغی کشور؛ مسیری که او را به استادی تمامعیار در عرصهی «نظریه» و «عمل» تبلیغ بدل ساخته است.
سه ویژگی متمایز او:
- ترکیب تجربه میدانی و مدیریت کلان: با پشتوانه ۱۵ سال تبلیغ فعال در مسجد، هیئت و دانشگاه، اکنون تحول در معماری تبلیغ کشور را رهبری میکند.
- تولید محتوای کاربردی برای مبلغین: با تألیف بیش از ۵۰ اثر تبلیغی، گنجینهای عملی برای همنسلیهای خود فراهم آورده است.
- هوشمندسازی و شبکهسازی تبلیغ: با راهاندازی سامانهی نوآورانهی «شمع»، خدمات ماندگاری را به جامعه مبلغین ارائه داده و تبلیغ را به عصر دیجیتال پیوند زده است.
جنتیمحب را باید معمار نسل جدید تبلیغ دانست؛ مدیرِ خطیبی که هم چراغِ منبر را روشن نگاه داشته و هم نقشهی راه آیندهی تبلیغ را ترسیم میکند.