یکی از دلایلی که تبلیغ در مخاطب اثرگذار نیست عدم تسلط یا عدم توجه مبلغ به خودسازی و در مرحله بعد به محتوا است. در این دوره بیشتر تمرکز روی خود مبلغ و خودسازی مبلغ و نوع برخورد اثرگذار مبلغ نسبت به مخاطب بحث میشود.
فهرست مطالب
جلسه 1 :اصول و راهکارهای تبلیغ مؤثر: از تهذیب نفس تا ارتباط با مخاطب
جلسه 2 :اصول و ارکان تبلیغ موفق: از توحید تا تهذیب نفس
جلسه 3 :اصول و تبلیغ مؤثر در تربیت دینی
جلسه 4 :جوانب حکمت و تهذیب نفس در مسیر رشد معنوی و تبلیغی
جلسه 5 :پیشگیری و مقابله با آفات روحی در مسیر تبلیغ
جلسه 6 :تواضع و تکبر در تبلیغ: تأثیرات و پیامدها در ارتباطات دینی
جلسه 7 :ابعاد مختلف تواضع در رفتار اجتماعی و تبلیغ دینی
جلسه 8 :اصول تبلیغ مؤثر در دنیای امروز
جلسه 9 :تبلیغ در پرتو قرآن، حدیث و آموزههای اهل بیت علیهم السلام (موضوع پیشنهادی:شکر)
جلسه 10 :اهمیت شکر در زندگی فردی، اجتماعی و روحی: اصول و راهکارها