خدای علی

خداشناسی در کلام امیر بیان و کلام

8جلسه
420دقیقه
1726شرکت‌کننده
موضوع: رمضان ۱۴۰۳
مخاطب: مبلغان و کنشگران
استاد
محسن قنبریان
استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه
پشتیبانی آنلاین و تلفنی
ضمانت 100% رضایت شما
برگزاری به صورت انلاین

در دوره جدید ماه رمضان، قرار است مباحثه‌ای درباره نحوه‌ای از تبلیغ تراز برگزار شود. این مباحث شامل موارد زیر است:


فاعلیت مبلغ: بررسی ابعاد اخلاق، سیاست و اقتصاد تبلیغ و توجه‌های لازم به نسبت سازمان و نهاد.


استانداردهای تبلیغ: استفاده از ۱۲ ژنوم حرف نوی انقلاب اسلامی برای شناسایی موضوعات و مشکلات، با تأکید بر ۳ ژنوم مرتبط با محتوای رمضانی.


محتوای پیشنهادی: ارائه محتوایی متناسب با قرآن و نهج‌البلاغه، با تمرکز بر خدای علی علیه‌السلام و حضور او در مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی.


فناوری تبلیغ: گنجاندن موضوعات حاشیه‌ای به‌صورت هنرمندانه چون افزونه‌های امید بانی و روحیه مقاومت.


کارگاه خلاق: برگزاری جلساتی برای تولید و بازسازی محتوای تبلیغی به‌صورت مشارکتی، باهدف پرورش مبلغینی خلاق.



سرفصل‌های دوره خدای علی

  • درس 1: حقیقت دعوت و الگوی تبلیغ دینی
  • درس 2: حلقۀ ثانی پیشاتولید1
  • درس 3: حلقۀ ثانی پیشاتولید2
  • درس 4: خدای علی1
  • درس 5: خدای علی2
  • درس 6: افزونۀ امید
  • درس 7: افزونۀ مقاومت و تبیین
  • درس 8: وبینار
  • درس 9: آزمون پایانی